Medlemskap

Bli medlem direkt här på hemsidan

Bli medlem direkt här på hemsidan eller meddela intresse för medlemskap när ni är på plats i Tjärnberg.

Läs mer om medlemskapet längre ned på denna sida.

Medlemnsansökan:

Enskild vuxen
Familj

Ja, jag har betalat medlemsavgiften.
Nej, jag har inte betalat ännu.

Medlemskap

Genom att bli medlem stöttar du vår verksamhet och bidrar till en bra kvalitet och märkning av skoterlederna. Tillsammans kan vi skapa en trivsam upplevelse i fjällen.

För att kunna bibehålla en låg medlemsavgift och samtidigt uppdatera utrustning, anordna aktiviteter är det önskvärt att så många som möjligt kan bidra med en liten avgift.

Klubbens aktiviteter är anpassade så att alla kan delta, sommar som vinter. Säsongen börjar med en helg på hösten som vi kallar för Höstupptakten. Då samlas frivilliga för tillsammans förbereda den kommande skotersäsongen. Vi avslutar dagen med gemensam middag. Antalet deltagare ökar för varje år vilket vi tycker är fantastisk kul!

Under påskhelgen anordnar vi en familjedag med aktiviteter för alla åldrar.

Vi avslutar säsongen med majbrasa och i anslutning till ”Valborgshelgen” går den spännande tävlingen ”SveNor” av stapeln. Grannländerna ställer upp med varsitt lag i olika grenar, t.ex. jägarstolen, tandemskidtävling med mera. Priset är förutom äran en buckla som förvaltas av vinnarlaget tills det är dags för kommande års tävling. Bucklan vandrar mellan länderna.

Medlemsavgift

Medlemsavgift per år är 450 kronor för familj och 250 kronor för enskild medlem. Det ingår ett klistermärke/medlemsmärke i medlemsavgiften. Om ni har flera skotrar och önskar fler klistermärken så kostar de 50 kronor per styck.

Betalning

Betalning kan ske vi Swish/Vips och bankgiro/kontonr. Glöm inte att märka din betalning med namn. Fyll sedan i medlems-ansökan nedan om du inte sedan tidigare är medlem.

Svenska medlemmar:

Swish (1231374156)

Bankgiro (5027–9876)

Norska medlemmar:

Vips (+47 900 78 704)

Kontakta Kikken på +47 900 78 704 för att få kontonr.